Reklamacje

Jak złożyć reklamację?

Jeśli chcesz złożyć reklamacje na zakupiony produkt prosimy o przesłanie maila na adres: sklep@bestdays.pl bądź listownie na adres: Invent Future Sp. z o.o.ul. B. Prusa 35/159,05-800 Pruszków.

Aby przyspieszyć proces reklamacji prosimy o wypełnienie Formularza reklamacji - pobierz plik, bądź przesłanie do nas krótkiego opisu: kiedy i w jakich okolicznościach powstała nieprawidłowość/wada.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

 Warunki reklamacji:

Przypominamy, że reklamacji podlegają przedmioty oryginalnie wadliwe.

Invent Future Sp. z o.o. jest odpowiedzialne względem klienta, przez okres 2 lat od wydania produktu, za sprzedany produkt oryginalnie posiadający wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

Invent Future Sp. z o.o. jest odpowiedzialne z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z Umowa Sprzedaży. Podstawa prawna/ Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.).

Jakie kwestie nie podlegają reklamacji:

  • naturalne zużywanie się
  • uszkodzenia mechaniczne (rozerwanie, naderwanie)
  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem bądź w wyniku nieprawidłowej konserwacji.

Europejska platforma ODR:

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej mowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl